Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.09.2007 16:45 - За лишаването от месо...
Автор: darkwolf Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2980 Коментари: 3 Гласове:
0



От вече почти 3 месеца не ям месо(като изключим 2 шкембе чорби и едно домашно кюфтенце, но и те вече са минало).
Малко странно се промъкна идеята в главата ми да го спра още преди много време. Първоначално ми беше просто интересно "що е това да не ядеш месо?". Та 70% от дневната ми дажба храна беше месо... Как да не ми е интересно - то си е цяло постижение (: 
И като комбинирах този интерес с един не особено полезен мой навик да обичам да лишавам тялото си от разни неща или да го пренатоварвам с други стана доста силен аргумент за спирането на месото поне за експириънсът...
После дойдоха пъпките. Целият ми гръб стана като стадо крастави жаби. Болят, надуват се, възпаляват се... Нищо не помогна. И тогава се сетих за месото. Знам с какво го тъпчат, знам защо расте толкоз бързо... Просто подсъзнателно не исках да вържа 2 и 2. Прекалено любима храна ми беше.
И точно заради това реших да не ям месо (:
Предполагах, че ше ми бъде адски трудно, но не беше. Единствено ме изкушаваше шкембето... 
Честно казано адски дибре се чувствам. Много по-бързо успявам да си почина, наспя; вече я няма тази тежест с часове като похапнеш малко по-обилно. Помага доста много и за нередовното ходене по голяма нужда, ако човек страда от такива проблеми.
Това което пиша тук не е с цел да накарам някого да спре месото. Просто споделям при мен как беше какви са позитивите...


Тагове:   месо,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. ladyautumn - :))
15.09.2007 19:10
о, ще тръгнеш ти по пътеката на мъдрите, к-хъм, к-хъм :)))
аз вегетарианствах повече от половин година, но наскоро започнах да хапвам по малко пилешко - сигурно по три пъти в месеца, не повече (за всеки случай). не че следя. просто хич не се сещам за месо. само рибката ме изкушава от време на време, но това да летни страсти ;)

само внимавай да си набавяш достатъчно протеини от бобови растения, ядки и тн. защото ако не се внимава, колкото е благодатно вегетарианството, може да се стигне и до неприятности.

иначе инджой с пълна сила :))
цитирай
2. darkwolf - Мило малко Светозарче (:
17.09.2007 16:53
Браво на теб за пътеката на мъдроста, но малко си кривнала от нея, щом като си избрала точно пилешко за белтъчините...
Виж цената на едно пиле - под 5лв е вече.
Сега си представи какво влиза в тези 5 лв:
Първо инкубирането на яйцата - не мога да ти кажа колко точно време беше, но е между 4 и 8 седмици като през ьялото това време трябва да се поддържа доста висока температура и доста висока влажност. После идва храненето на пилето - поне месец, не знам за колко расат тия животни, но месец ми се вижда малко.
После - вееринарен контрол, ваксини, лекарства... След което иде коленето, разфасоването опаковането, замразяването...
Което струва прилично като ток, ако е механизирано някак, или като човешки труд.
И след всичко това има печалба за производител, доставчик и краен продавач...
Не е оферта, никак.
(пп ще вметна, че за производителя чистата печалба е между 2 и 2.50лв от пиле)
Така, че има къде по-вкусни и полезни начини за докаване на белтъци, освен тези, които си казала:
Гъби, млчени продукти, соеви продукти...
цитирай
3. анонимен - http://longanlon.bloghub.org/
13.11.2007 14:57
странна работа. аз обичам месо, ама съм мислил да го спра за няколко дни. и тогава ми се появява въпросът - ами какво ще ям, ако не месо?

така и не можах да си отговоря - хляб добре, ами после? боб? картофи? никакви яденета без месо не се сещам...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: darkwolf
Категория: Лични дневници
Прочетен: 53286
Постинги: 6
Коментари: 16
Гласове: 97
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930